12 December -en dag kvar till lucia

Ni som har koll vet vad det var för dag idag..ingen rolig dag men jag är stolt över mig själv..

Malva mår bra & fortsätter att växa!
Satt igår & tittade tillbaka på bilder från i somras när vi hämtade henne & g-u-u-u-u-d vad hon har vuxit & blivit "stora tjejen"! : ) Något som är smått fantastiskt är att trots att Malva bara är 8 månader på något sätt lärt sig läsa av mig. De dagar som är mindre bra märks så tydligt på henne.. hon är som min svans & släpper mig helst inte ur sikte.. lägger sig gärna på fötterna när man ligger i soffan & är helt enkelt lugnare.. helt otroligt egentligen!
Sedan är det rätt häftigt att det märks så tydligt vem som är matte, hon lyssnar inte på någon så mycket som mig : )
Tänkte nu göra ännu en uppdatering med lite bilder..några gamla & några färska eftersom USB-sladden kommit till rätta..

                                                             
mormor & Lasses gravsten     Malva & jag hittar en näbbmus i snön     vinnaren av våran leksakskamp


                                                  
           Trött tjej                                     "Stig Helmer" Malva                            Nyvaken

image294
                                                                                 Ny "pose" med tassen


image295
Bus på Altan samtidigt som malva får syn på grannens skator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0