Söndag 23 december

Nu är det bara en dag kvar till tomten kommer!
Malva & jag inledde morgonen med julkalendern & sedan tog vi en långtur i skogen, jättemysigt! Det var ungefär -5 grader & rätt mycket snö faktiskt, ju högre upp på berget vi kom ju mer snö & det gillar vi!

Både Malva & jag var rätt trött när vi kom tillbaka men medan hon sov passade jag på att klä granen, den blev jättefin! Malva undrade nog varför i hela friden vi ska TA IN en gran men verkar ha tagit det hela med ro.. "Ajabaja" blev det första minuterna när hon försökte ta en julgranskula i mun men sedan dess har hon faktiskt låtit den vara, iaf än så länge : )

Ikväll kommer farmor & då blir det uppesittarkväll!

GOD JUL, i förskott


image307


            
            Snöbevis                      Julgransbevis  

Kommentarer
Postat av: annamia

Vad mycket mysiga bilder du har! Vi måste ses någon dag, hörde att mamma träffat er på stan idag :) Jag jobbar på lördag tyvärr :( Men vi kanske kan komma och hälsa på nån vardag eftermiddag? massa kramar!

2008-01-21 @ 16:21:36
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0