Lördag 9 Juni

Idag har jag & Malva haft en heldag med mamma! Danne, pappa & Eric blev sugna på golf trots värmen (galningar) & stack iväg före lunch. Danne spelade runt på 36 poäng  för en gång skull - bra älskling! :)

Mamma, jag & Malva packade väskan & drog iväg till Galtström - mysigt! Efter en hel del bus var det dags för lunch för mig & mamma och vi sökte upp en skuggig plats på uteserveringen. Det hade hunnit komma rätt så många lunchgäster nu & oavsett ålder blev alla 5-år på rösten och man kunde höra "nämen åhhh!!" när vi tassade förbi -Snacka om hundtricket! Några kom fram & hälsade & trots att man har blivit lite kaxigare nu så var det skönt att ha matte vid sin sida när det blev lite läskigt med alla nya ansikten. Efter lite "jollande" somnade det lilla yrvädret så fint under vårat bord :)

Vi blev kvar hos mamma & pappa mot kvällningen på lite grillning & kortspel. Kvällen avslutades med att Malva somade i köket & vi andra såg nya Beckfilmen. Tyvärr så hamnade jag i en pose så jag slocknade till innan upplösningen så jag måste nog se slutet imorgon :)

image66

image67

image68

image69

image70

image71

image72

image73

image97

image74
                     Go´natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0