Fredag 26 oktober

Igår när jag var uppe på djurkliniken & hämtade Malvas beställda mat kunde jag inte låta bli att köpa en "id-bricka" åt min lilla älskling! Blev ett silverhundben med Malva skrivet på ena sidan & mitt mobilnummer på andra, ifall mitt lilla yrväder skulle springa bort någon gång.  Bling-bling låter det nu när vi är ute och går i skogen :)

På morgonen idag när vi var ute & gick fick Malva upp spåret av en jättestor skogsfågel.. Vi hade precis passerat tjärnen & helt plötsligt går Malva ner i sin "smygar-stil" och efter några minuter säger jag "men sluta fjanta dig nu Malva, de är ingen fågel här"..Helt plötsligt stelnar Malva till för ett kort ögonblick & slänger sig sekunden senare rakt in i skogen några meter & UPP FLYGER EN JÄTTE-FÅGEL!! Jag varken såg eller hörde att den fanns så nära men de hade Malva full koll på..haha - RÄDD är bara förnamnet på vad jag blev!  

Vad skulle jag göra utan dig Malva?! ;)

image255

image256

image257

       
     

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0