24 Januari

Att det blivit dåligt med uppdateringar beror på att "blogg.se-sidan" vägrat ladda upp bilder & det är inte lika roligt med bara text..

Vädret har inte varit det bästa på jag vet inte hur länge.. varmt, kallt, snö, blixt-halka men nu äntligen har det kommit Snö igen!! Jag & Malva firade detta med att busa som bara den uppe på Skidstadion! Som sällskap fick vi en blå himmel & solsken! Efter dryga timmen var både jag & malva jättetrötta & gick hem för att ta igen oss..Malva sov rätt många timmar :)

På lördag fyller jag år & jag hoppas verkligen att snön ligger kvar då!

image310

    


Bli inte rädd.. en riktig "action-bild" :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja ett nytt inlägg, har saknat att läsa om Malva och dig! Har tänkt komma och hälsa på dig när du fyllde år men jag har så himlans mycket med mitt jobb och här hemma så det har inte hunnits med :-(

2008-02-06 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0